Friday, March 17

Sambal On The Go

Bismillahirrahmaanirrahim..
Produk 2017 sebelum bulan puasa..
"Sambal On The Go"

RM 15.00/250gm





Hanya perlu bukak penutup ☆sediakan nasi panas2☆duduk makan bersila gaya 80an☆ nikmati kesedapan Sambal yg pasti Memikat + nasi bertambah2..
AWAS!!! JANGAN PANDANG BELAKANG!!!!
MERTUA lalu pon tak sedor..
✔Sgt sesuai untuk yg nak cepat+ sentiasa
busy.. nama lagi On The Go kan...
✔Bawak bekal ke opis
✔Travel oversea
✔Nak bawak lauk ke rumah mertua + kawan2
✔Lauk instant untuk bersahur.. nak puasa ni
✔Bekalan balik kampong
✔Camping+ Berkelah ke.. bwk le sambal ni..
HANYA Rm15/250gm
Mampu milik + mampu beli + lauk santapan tahun 2017
Di sini kami sertakan TATACARA makan Sambal On The Go ni ye...
🍲 🍲makan dgn Nasi Panas2
🍙🍙makan dgn Pulot
🍞🍞makan dgn Roti
🍠🍠makan dgn Ubi Kayu Gaya 80an uols ..
Nak lagi best? Buat perencah Nasi Goreng uols.. senang tak yah nak tumbuk2 sambal dah.. letak minyak sket + sambal + add on telor.. masuk nasi.. siap nasi goreng.. mudah kan?????
 whatsapp 017 - 2381842
 whatsapp 017 - 2381842
 whatsapp 017 - 2381842
Kami mengalu2kan Ajen yg berminat untuk duit poket Raya tahun 2017
Ajen2 negeri Johor jom..
 Kami juga ada menyediakan paket gaya "softpack" khas untuk travelling
 COD Tmn Molek Johor.





Ni flight to BUSAN       bawa sEkali Sambal On The Go to BUSAN..Alhamdulillah.. kat Korea pon dh boleh merasa makan sambal.. uols yg nak p bercuti ke oversea ke.. yg stay oversea ke.. bawa bekal sambal banyak2 ye.. senang.. nak makan buka je softpack sambal ni.. Go Go Go Sambal On The Go
 


 whatsapp 017 - 2381842
 whatsapp 017 - 2381842
 whatsapp 017 - 2381842




Post a Comment