Thursday, March 23

REMPAH 3 G


Bismillahirrahmaanirrahim..

dengan rendah hati saya ingin memperkenalkan Produk Terbaru khas untuk penggemar ayam gaya mat salleh + timur tengah.. "REMPAH 3G". rempah ratus asli yg diadun khas untuk menghasilkan ayam goreng dengan cara yang Cepat Mudah Pasti Sedap!!





 Anda Penggemar Ayam???

Hari - hari  makan ayam? Tapi bosan asyik goreng kunyit goreng kicap benda sama je hari - hari  ye.. anak- anak  pun tak selera... jangan susah hati.. Rempah 3G ada.. hanya perlu buka paket 

"Gaul,Golek dan Goreng" .. ha..sebab tu la namanya "3G" .. nak lagi sedap? Perap sekejap.. 30 minit pun dah cukup untuk buat isi ayam menyerap rempah 3G ni.. hanya perlu cocok2 dengan garpu semasa proses perap ayam.. maka hasilnya superb... makan ayam goreng tak sedor 12 ketul licin skali makan..

Tak sabar nak rase???

Boleh cepat2 order
Anda hanya perlu whatsapp 017-2381842 

Stay Tune dgn "Rempah 3G"

Friday, March 17

Half Boiled Egg Cointainer

Bekas Mereneh Telur Setengah Masak 
No. 831-000-83701 

Harga :  RM 19.50

sms / whatsApp : 017-2381842


  • Kerja anda lebih mudah
  • Boleh isi 4 biji telur 
  • Isikan Air Panas mendidih, tutup bekas 
  • Biar air menitis perlahan-lahan ke dalam bekas yang disediakan . 
  • Setelah menitis seluruhnya maka telur telah setengah masak, sedia dihidang dan dimakan .





Sambal On The Go

Bismillahirrahmaanirrahim..
Produk 2017 sebelum bulan puasa..
"Sambal On The Go"

RM 15.00/250gm





Hanya perlu bukak penutup ☆sediakan nasi panas2☆duduk makan bersila gaya 80an☆ nikmati kesedapan Sambal yg pasti Memikat + nasi bertambah2..
AWAS!!! JANGAN PANDANG BELAKANG!!!!
MERTUA lalu pon tak sedor..
✔Sgt sesuai untuk yg nak cepat+ sentiasa
busy.. nama lagi On The Go kan...
✔Bawak bekal ke opis
✔Travel oversea
✔Nak bawak lauk ke rumah mertua + kawan2
✔Lauk instant untuk bersahur.. nak puasa ni
✔Bekalan balik kampong
✔Camping+ Berkelah ke.. bwk le sambal ni..
HANYA Rm15/250gm
Mampu milik + mampu beli + lauk santapan tahun 2017
Di sini kami sertakan TATACARA makan Sambal On The Go ni ye...
🍲 🍲makan dgn Nasi Panas2
🍙🍙makan dgn Pulot
🍞🍞makan dgn Roti
🍠🍠makan dgn Ubi Kayu Gaya 80an uols ..
Nak lagi best? Buat perencah Nasi Goreng uols.. senang tak yah nak tumbuk2 sambal dah.. letak minyak sket + sambal + add on telor.. masuk nasi.. siap nasi goreng.. mudah kan?????
 whatsapp 017 - 2381842
 whatsapp 017 - 2381842
 whatsapp 017 - 2381842
Kami mengalu2kan Ajen yg berminat untuk duit poket Raya tahun 2017
Ajen2 negeri Johor jom..
 Kami juga ada menyediakan paket gaya "softpack" khas untuk travelling
 COD Tmn Molek Johor.





Ni flight to BUSAN       bawa sEkali Sambal On The Go to BUSAN..Alhamdulillah.. kat Korea pon dh boleh merasa makan sambal.. uols yg nak p bercuti ke oversea ke.. yg stay oversea ke.. bawa bekal sambal banyak2 ye.. senang.. nak makan buka je softpack sambal ni.. Go Go Go Sambal On The Go
 


 whatsapp 017 - 2381842
 whatsapp 017 - 2381842
 whatsapp 017 - 2381842




Periuk Kuali Ajaib

Periuk Kuali Ajaib 
No : 693-211-66888

Harga Asal : RM 322.00
Diskaun 20% - RM 64.40
Kini 1 Set : RM 257.60  

sms /whatsApp : 017 - 2381842



Produk terbaru Edaran Syarikat Menang Glassware Sdn Bhd
  • Mempunyai 2 lapisan non stick pada bahagian dalamnya 
  • 3 lapisan corak stoneware pada bahagian luarnya .
  • Bahagian bawahnya boleh digunakan sebagai periuk, manakala penutupnya boleh digunakan sebagai kuali
  • Setiap pembelian percuma penutup berkaca lutsinar (boleh digunakan untuk menutup kuali dan periuk), steam tray, rak pengukus, penyepit, senduk dan sudip. 

Thursday, March 16

Waffle Ajaib 23cm

Waffle Ajaib 23cm 
No. 831-223-32323

Harga Asal : RM 198.00
Diskaun 20% - RM 54.40
Kini 1 Set : RM 138.60

sms /whatsApp : 017-2381842

 Produk yang direka untuk membuat kuih berasaskan bakar seperti Waffle,  Kuih Cara Berlauk,  Kuih Bakar Kemboja, dan Bahulu tradisi.